ورود به حساب کاربری

نام کاربری *
رمز عبور *
مرا به خاطر بسپار.

ایجاد یک حساب کاربری

پر کردن فیلدهایی که با ستاره (*) نشانه گذاری شده ضروری است.
نام *
نام کاربری *
رمز عبور *
تکرار رمز عبور *
ایمیل *
تکرار ایمیل *

اس ام اس پیام

قوانین اس ام اس پیام

قوانین و مقررات پنل اس ام اس پیام

 قوانین و مقررات ارسال پیام کوتاه
1- ارسال کننده موظف به رعایت ضوابط ، استانداردها و دستور العملهای ابلاغی از سوی شرکت ارتباطات سیارمیباشد
2- شما موظف به رعایت قوانین دولت الکترونیک از قبیل قوانین امنیتی اینترنت ، قوانین امنیتی سیستمهای اطلاعاتی و قوانین محرمانگی میباشند

3- نباید نسبت به ارسال پیامهای تجاری ناخواسته بدون رضایت قبلی کاربران انتهایی اقدام کنید و مسئولیت ارسال هر گونه پیام تجاری برای کاربران بدون رضایت قبلی آنها به عهده صاحب خط میباشد
4- در ارسال پیام تجاری نباید از عناوین فریبنده جهت مخفی نمودن هویت خودتان استفاده نمایید
5- چنانچه قانون برای فرستندگان پیامهای ناخواسته در صورت عدم رضایت گیرنده جریمه هایی پیش بینی نماید ، صاحب خط وسامانه متعهد به پرداخت جریمه در صورت نقض قانون میباشد
6- شما متعهد میباشید که کلیه قوانین مصوبه که ممکن است در آینده برای ارسال پیامهای ناخواسته وضع گردد ، اجرا نمایید
7 مسئولیت آثار سوء ناشی از ارسال پیامهای خریدار برای مشتریان و جبران خسارت در مقابل کلیه دستگاههای بازرسی و نظارتی به عهده صاحب خط وصاحب سامانه میباشد
8- سامانه پیام رسان اول وظیفه ارسال در خواست به مخابرات را بر عهده دارد و برای اطلاع از این مورد برای هر پیام ارسالی کد رهگیری خاصی که از طرف مخابرات ارسال میگردد را به پیام شما اختصاص میدهد . لذا مسئولیت ارسال پیام بعد از ارسال به مخابرات و دریافت کد رهگیری از عهده این شرکت خارج و در اختیار مخابرات میباشد
9- پیام رسان اول میتواند در صورت لزوم و یا بنا بر درخواست مراجع قضایی و قانونی مطابق ضوابط آشکار نمودن پیامها و مسدود نمودن آنها قبل از ارسال به کاربران اقدام نماید
10- در صورت تغییر در قیمت تعرفه از طرف اپراتور ارسال پیامک ، این تغییرات نیز برای صاحب خط اعمال خواهد شد
11- محتوای پیام ارسالی باید با اصول پنجگانه زیر مطابقت داشته باشند
با اصول و مبانی دین اسلام و قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران مغایرت نداشته باشد
باعث تشویش اذهان عمومی نگردد
مخل نظم و آرامش حاکم بر جامعه نباشد
به اخلاق حسنه حاکم بر جامعه نباید ضربه بزند
با سیاست های فرهنگی ، اجتماعی و اقتصادی کشورمان مغایرت نداشته باشد
12- خدماتی که با تخفیف به هیئت های مذهبی و برخی گروههای فرهنگی ارائه میگردد فقط باید در راستای امور آن مرکز مورد استفاده قرار بگیرد. در غیر اینصورت دسترسی کاربر به سامانه بدون اطلاع قبلی قطع خواهد شد.

  قوانین اختصاصی اس ام اس پیام

دقت نماييد کليه پيامک هاي ارسال شما تحت کنترل دقيق سيستم مانيتورينگ ميباشد، در صورت مشاهده تخلف سريعا مراتب به صورت آنلاين به پليس فتا گزارش خواهد شد.
1. کليه پيامک ها در خصوص پيراپزشکي ، دارويي ، آرايشي - بهداشتي ، ترک اعتياد و... بدون مجوز رسمي از وزارت بهداشت و پيامکهاي حوزه پزشکي بدون مجوز از سازمان نظام پزشکي کشور (تبليغات پيامکي) ممنوع مي باشد.
نکته : در صورتي که متن پيامک نام پزشک و آدرس ايشان باشد با پروانه مطب ارسال مي گردد.
2. ارسال پيامکهايي در خصوص فروش زمين و ملک ،بدون مجوز کسب ممنوع مي باشد.
3. ارسال پيامکهايي در خصوص فروش شماره هاي ايرانسل ،همراه اول و ساير اپراتور بدون مجوز ممنوع مي باشد.
4. ارائه تسهيلات و وام هاي بانکي ، خريد و فروش فيش حج ، تور هاي داخلي و خارجي بدون مجوز ممنوع مي باشد.
5. ارسال پيامکهاي حوزه پزشکي ،زمين ،ملک از اپراتور 2000 ممنوع مي باشد..
6. قبل از ارسال انبوه يک پيامک تست به خط همراه اول و ايرانسل ارسال نماييد.
7.طبق اعلام اپراتور پيامک هاي بيش از دوبخش داراي ريزش زيادي بوده و مسئوليت ارسال نيز با شخص ارسال کننده مي باشد
8.تشييع جنازه با خط اختصاصي ارسال مي گردد
9.در صورتي که درخواست ارسال bts داريد تاريخ فرم شما بايد 72 ساعت اداري قبل از ارسال باشد و تعداد پيامک درخواستي کمتر از 50.000 عدد پذيرفته نمي گردد. در نظر داشته باشيد هيچ گزارشي مبني بر ارسال شدن و يا نشدن از طرف اپراتور ارسال نمي گردد و مسئوليت ارسال نشدن پيام ها با فرا پيامک نمي باشد.
10.ارائه قبض تلفن ثابت و يا همراه جهت دريافت سامانه ضروري مي باشد.
11.کليه پيامک ها با محتواي غير اخلاقي ، توهين ، شوخي ، جوک ، اعلام برنده شدن يا ارائه جايزه ، سرکار گذاشتن از طريق پيامک (حتي دوستان و آشنايان)، اخاذي ، ارسال پيامک از طرف بانک يا اپراتور ها ( همراه اول و ايرانسل ) ، و ارسال هرگونه پيامک که به نحوي فرستنده در آن مشخص نباشد باعث مسدود شدن پنل خواهد شد.
12.در صورتي که نماينده هستيد تمامي کاربران خود را با تماس تلفني و دريافت مدارک شناسايي کنيد ، موارد بسياري رخ داده است که به دليل تخلف کاربران و مشخص نبودن هويت کاربر، نماينده به دادگاه احضار شده است.
13.مانيتور کردن پيامک هاي ارسالي و توجيه کاربران از وظايف مهم نمايندگان مي­باشد.

نماد الکترونیک

به ما بپیوندید

اس ام اس پیام در فیسبوک اس ام اس پیام در اینستاگرام اس ام اس پیام در گوگل پلاس

گفتگوی زنده

پشتیبانی زنده پنل اس ام اس پیام

یاهو : smspayam.ir22

اسکایپ : smspayam.ir22

فرم پرداخت دستی

نام و نام خانوادگی *:

موبایل *:

ایمیل *:

مبلغ(ریال) *:

توضیحات *:

سبدخرید

سبد خرید خالي مي باشد